northernlitenorthernlite
» » The Velvets - Little Girl / I Ain't Comen Back

The Velvets - Little Girl / I Ain't Comen Back


Tracklist


1I Ain't Comen Back
2Little Girl

Notes


Seemingly unreleased Garage Rock acetate dating back to January 1967

Companies


  • Manufactured By – WM. Locy Sound Co. – none

Info


focus That's a real hot album homie, I wonder who wrote it, oh shit Otay, pray them. since '06 I ain't cried since '01, my pad like Six Flags and your house is no fun You can come back to mine though, your friend ain't cute but it's fine though We gon' end on a high note I spy with my little eye A. The Little Girl I Once Knew is a song written by Brian Wilson for the American rock band the Beach Boys, released as a non-album single in 1965. It is unusual in that it uses stopstart melody sections and a few dramatic periods of silence lasting several seconds each. Im lost little girl Im lost, little girl Im lost Im lost Im lost Little girl Im lost No religion, no god No salvation, no god No religion, no hope No mercy, no hope No second chance for the betrayed No second life for the despised No religion, no god No love, no sex at all I. Im not waiting for a change Its too late to reconsider Misanthropes are always right Im lost little girl Im losing every trail Misanthropes are always right Misanthropes are always right Mysogynists quite often Misanthropes are always right Mysogynists quite often Misanthropes are always right Mysogynists quite often Im lost Im lost Im lost Im. Текст песни: Well, Ill tell you plainly baby What I plan to do 'Cause I may be crazy baby But I aint no Gwen Stefani - Hollaback Girl Album Version. Uh huh, this my shit All the girls stomp your feet like this A few times I've been around that track So it's not just gonna happen like that 'Cause I ain't no Hollaback Girl I ain't no Hollaback Girl A few times I've been around that track So it's not just gonna happen like that 'Cause. I ain't no Hollaback Girl I ain't no Hollaback Girl Ooh, this my shit, this my shit Ooh, this my shit, this my shit Ooh, this my shit, this my shit Ooh, this my shit, this my shit I heard that you w. I Want a Little Girl was originally recorded in the late '60s for release on another label, and is in some ways like some of the sides Hartman created for Impulse with small combos backing him, sometimes even featuring guitarists, although never with the edge exhibited by Walker. The band is tight yet laid-back and never pushy, with a tenor saxophonist and pianist who like to get adventurous in their solos, referencing various jazz points of departure. Aint No Little Girl. Kasey Chambers. Produced by Paul Kelly. Album Dragonfly. Aint No Little Girl Lyrics. Just like a child You've made up your mind You make it look easy To leave me behind You're crossing a bridge And you're crossing a line You hold out your heart Your hand And change the plan And call yourself a man. Just walk on by And leave it alone You won't take me down easy But I ain't made of stone Well a lesson is learned And a lesson is lost Well I ain't afraid to stand And give a damn And take it like a man. But I ain't no little girl No I ain't no little girl I won't cry, I won't beg I won't plead, I won't pray I won't ask you to stay. Текст песни: Hey girl aint no mystery At least as far as I can see I want to keep you here Laying next to I aint afraid to say it girl i aint prayin' I need you in my life Uh hu, okay, thats right, oh yeah Yeah youre my number one shawty Yeah ya gotta believe, me oh yeah Youre the only one for me and I cant believe that you would leave It wasnt me with Keysha It. wasnt me with Lisa, Shonna or Tamika It wasnt them either Oh oh ya know I love ya, oh yeah, no one above you girl Ya know youre fuckin with a good dude Shawty come back Ya know it wasnt randa Wasnt me with Tosha Durely wasnt Katlin tell me why their hatin on me girl Youre. the only one for me girl. Marshal Dillon must find a suitable home for Charity Gill, a young orphan, after the little girl's father dies when his cabin catches fire. Charity insists that she should live with the Dodge City lawman. Director: Dennis Weaver. Writers: John Meston teleplay by, Kathleen Hite story by. Stars

The Velvets - Little Girl / I Ain't Comen Back
Performer: The Velvets
Genre: Rock
Title: Little Girl / I Ain't Comen Back
Country: US
Released: 12 Jan 1967
Style: Garage Rock
MP3 album: 1400 mb
FLAC album: 2331 mb
Source: Acetate, 7", 45 RPM, Single
Label: Not On Label